Ga terug   GVkidsgames.nl > GVKidsgames Forum > Tips en algemene vragen

Mededelingen

Tips en algemene vragen Zoek je een spel? Wil je weten welke spelcomputer het best is voor jou? Heb je tips of algemene vragen? Schrijf hier een bericht

Antwoord
 
Discussietools
  #1  
Oud 18 november 2008, 16:13
marit. marit. is offline
GVKids beginner
 
Geregistreerd: 18 november 2008
Berichten: 3
Het mysterie van de verdwenen paarden

Mijn zusje probeert al een paar maanden dit spelletje uit te spelen, maar het lukt haar maar niet. Op een gegeven moment heb ik besloten om het zelf eens te gaan proberen. Ik kwam net zo ver als mijn zusje: tot de springwedstrijd.. Ik snap namelijk wel dat ik die springwedstrijd moet winnen maar we hebben een probleempje.. Het is me namelijk wel al een aantal keer gelukt om het parcours foutloos af te leggen, alleen is mijn tijd dan zo ongeveer 20 seconde te langzaam Ik dacht dat er net als bij het oefenparcours van springen tijd af zou gaan als je foutloos springt (en straftijd erbij als je strafpunten hebt). Ik weet niet of het nou aan mijn computer ligt of dat je nog iets moet doen ofzo.. Maar ik en mijn zusje zouden erg graag willen weten hoe we verder kunnen komen!
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 8 april 2009, 17:13
Iklieftpaarden Iklieftpaarden is offline
GVKids beginner
 
Geregistreerd: 24 maart 2009
Berichten: 3
Re: Het mysterie van de verdwenen paarden

Dat is raar. Hier gaat er trouwens geen tijd af. Je moet het springparcours gewoon heel snel uit proberen te rijden. Neem korte wendingen en zoek de korste richtingen. Ik hoop dat je eruit komt, als je vragen hebt kun je altijd bij mij terecht
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 6 juni 2009, 22:22
sharon1234 sharon1234 is offline
GVKids beginner
 
Geregistreerd: 6 juni 2009
Berichten: 2
Re: Het mysterie van de verdwenen paarden

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marit. Bekijk bericht
Mijn zusje probeert al een paar maanden dit spelletje uit te spelen, maar het lukt haar maar niet. Op een gegeven moment heb ik besloten om het zelf eens te gaan proberen. Ik kwam net zo ver als mijn zusje: tot de springwedstrijd.. Ik snap namelijk wel dat ik die springwedstrijd moet winnen maar we hebben een probleempje.. Het is me namelijk wel al een aantal keer gelukt om het parcours foutloos af te leggen, alleen is mijn tijd dan zo ongeveer 20 seconde te langzaam Ik dacht dat er net als bij het oefenparcours van springen tijd af zou gaan als je foutloos springt (en straftijd erbij als je strafpunten hebt). Ik weet niet of het nou aan mijn computer ligt of dat je nog iets moet doen ofzo.. Maar ik en mijn zusje zouden erg graag willen weten hoe we verder kunnen komen!
------------------------------------------------------------------------
ik zal je ff helpen heb hem al 15 keer uitgespeeld kij en lees oke.-------
----------------------
Het Mysterie van de verdwenen paarden - Stap voor stap
1. Na het introductiefilmpje kan je één van de vijf paarden kiezen.
2. Klik op de spatiebalk als er een pijltje verschijnt boven het paard dat je wil uitproberen en je kan een testrit maken.
3. Maak een testrit. Wanneer je terug aan de auto komt, beland je automatisch terug bij de paarden.
4. Klik met de muis op OK als je het paard dat je zojuist hebt uitgeprobeerd wil kiezen.
Klik op X als je een ander paard wil kiezen.
Let Op! Je moet een paard eerst uitproberen voor je het kan kiezen.
5. Als je een paard hebt gekozen en het filmpje hebt gezien beland je op de boerderij waar Brenda woont.
Druk op de S-toets op het toetsenbord als je wil zien wat het paard kan qua springen, lopen en gehoorzamen. Wanneer het spel begint, zijn de liggende balken die deze vaardigheden aanduiden leeg. De grafiek duidt ook aan hoe vuil de stal is, hoe vuil het paard is en hoeveel honger het paard heeft. Als een van de onderste lijnen volledig vol zijn dan weigert het paard te trainen en moet je naar de stal om het te verzorgen, voederen, schoonmaken, enz. Druk nogmaals op de S-toets om de statusinformatiebalk te sluiten. Druk op de ESC-toets op het toetsenbord om het spel af te sluiten.
7. Praat met Sofie, de vriendin van Brenda.
8. Praat met de papa van Brenda.
9. Probeer het springnummer te oefenen door naar de rechter van de twee omheinde gebieden in de tuin te gaan. Druk op de spatiebalk wanneer het ronde icoon in beeld komt als je het springnummer wil oefenen.
Stuur het paard met de pijltjestoetsen, spring door de spatiebalk ingedrukt te houden en te lossen op het moment van de sprong. De pijlen wijzen welke richting je uit moet en welke de volgende hindernis is. Het springnummer heeft drie niveaus. Wanneer je een niveau zonder fouten bent doorgekomen, ga je automatisch verder naar het volgende. Op de hogere niveaus worden strafpunten afgetrokken van het totaal, zodat je gemakkelijker de top van de highscorelijst haalt als je op niveau drie zit.Druk op de ESC-knop als je de jumping wil verlaten voor je de baan hebt uitgereden.
10. Praat met Sofie.
11. Probeer het bosparcours door het pad te volgen dat tussen de twee omheinde gebieden rechts van het huis naar het bos leidt. Druk op de spatiebalk als het ronde icoon met het bosparcours verschijnt op het scherm. Er zijn een paar verschillende wegen naar het bos. Het gaat het snelst als je telkens naar rechts blijft gaan. Druk op de ESC-knop als je deze terreinrit wil afsluiten voor je de route hebt uitgereden.
12. Ga na het filmpje terug naar de tuin.
13. Praat met Sofie.
14. Ga naar het schuurtje (het kleine grijsbruine gebouwtje naast de stal). Druk op de spatiebalk wanneer het ronde icoontje met het schuurtje op het scherm verschijnt. Ga naar de doos die in het schuurtje staat.
15. Druk op de spatiebalk wanneer het ronde actie-icoontje verschijnt en Brenda schuift de doos weg van de kast. Ga naar de kast en luister naar de reactie van Brenda.
16. Verlaat het schuurtje.
1/4
17. Ga naar de stal, het rode gebouw rechts van het huis. De deur van de stal bevindt zicht aan de korte zijde van de stal die van het huis wegkijkt. Druk op de spatiebalk als het ronde stal-icoon verschijnt om de stal binnen te gaan.
18. Binnen in de stal verschijnt er een reeks icoontjes bovenaan het scherm, elk icoon staat voor iets dat je kan doen in de stal om het paard te voederen of de stal proper te maken. Doe al de klussen zodat ze met een vinkje worden aangeduid als afgewerkt.
19. Ga naar achter in de stal en dan rechts. Druk op de spatiebalk als het ronde icoon met het paard verschijnt om Bonfire te verzorgen. Aan de linkerkant bevindt zich een reeks iconen die zaken voorstellen die je kan doen om het paard te verzorgen. Wanneer het paard helemaal proper en gezadeld is zijn alle iconen gemarkeerd en zijn de twee liggende balken helemaal gevuld.
Wanneer je het paard aan het kammen, reinigen, enz. bent kan je je met de pijltjestoetsen op je klavier rondbewegen. Hou de linker muisknop ingedrukt om de borstel, kam of spons te gebruiken. Het hoefschraapijzer moet je bij alle vier de hoeven gebruiken.
20. Verlaat de stal.
21. Praat met Sofie.
22. Ga naar het hek. Druk op de spatiebalk wanneer het ronde icoon van het dorp op het scherm verschijnt en je belandt op de overzichtskaart van het dorp Klik op het knipperende icoon met het gele huis om op de parking te komen.
2/4
23. Praat na het filmpje met Jeroen.
24. Praat met Sofie.
25. Praat met het meisje in het roze op de parking.
26. Ga naar de deur van het gele huis. Druk op de spatiebalk wanneer het ronde icoon met de winkel verschijnt. Praat met Josephine, de uitbaatster van de winkel. In de winkel kan je kleren voor Brenda en uitrusting voor het paard kopen. Geld krijg je na de trainingen. Je kan de kleren veranderen in Brenda's kamer. Verlaat de winkel.
27. Praat met Jeroen en de jongen in het wit bij de kiosk.
28. Verlaat de parking door naar de weg te gaan. Druk op de spatiebalk wanneer het ronde kaart-icoon verschijnt.
29. Klik op het huis van Brenda op de kaart.
30. Terug in de tuin kan je het springnummer en het bosparcours oefenen. Train tot je nummer één op de highscorelijst bent. Verzorg paard en stal wanneer dat nodig is.
31. Wanneer je nummer één bent geworden op één van de highscorelijsten wordt er een nieuwe oefening mogelijk, dressuur. Praat met Sofie.
32. Praat met Jeroen voor de stal.
33. Ga naar het linker omheinde gebied. Druk op de spatiebalk wanneer het ronde dressuur-icoon op het scherm verschijnt.
34. Volg het dressuurprogramma. De instructies vind je onderaan rechts op je scherm.
Volg de lijnen. Groen betekent gaan, geel draf en rod galop. Groeten doe je met de spatiebalk. Druk op ESC als je het dressuurprogramma wil afsluiten voor je de baan bent rondgereden.
35. Brenda is moe, ga naar de deur van het huis. Druk op de spatiebalk wanneer het icoon met Brenda's kamer op het scherm verschijnt.
3/4
36. Ga naar Brenda's bed, druk op de spatiebalk als het icoon met de slapende Brenda op het scherm verschijnt.
37. Doe Brenda's nachtmerrierit. Volg het licht, probeer de schaduw die je achtervolgt te ontwijken. Als je mislukt probeer je gewon opnieuw.
38. Ga na het filmpje naar de parking en praat met Sofie. Praat ook met anderen op de parking.
39. Verlaat de parking. Klik op het icoon met de fontein op de kaart om tot aan de rijclub te komen.
40. Praat met Michel.
41. Ga naar de parking en praat met Sofie. Praat ook met anderen op de parking.
42. Ga terug naar de tuin. Train het paard in dessuur, het springnummer en het bosparcours tot de drie bovenste liggende lijnen die verschijnen wanneerje op de S-toets drukt geheel gevuld zijn. Dat duidt aan dat het paard in topvorm is. Verzorg het paard en de stal als dit nodig is.
43. Ga naar de rijclub. Begin het jumpingkampioenschap door naar de wedstrijdbaan tegenover het clubhuis te gaan. Druk op de spatiebalk wanneer het ronde kampioenschap-icoon op het scherm verschijnt. Je moet de wedstrijd winnen om verder te komen in het spel. Als je mislukt begin je gewoon opnieuw.
44. Als je het kampioenschap wint wordt er een filmpje getoond.
45. Na het filmpje ben je terug in de tuin. Praat met de papa van Brenda.
46. Ga naar de rijclub. Er begint een filmpje.
47. Raap na de film de sleutelbos op die op de grond ligt bij de uitgang door op de spatiebalk te drukken wanneer het ronde sleutel-icoon op het scherm verschijnt.
48. Ga naar de tuin, praat met Sofie.
49. Ga de schuur binnen en probeer de drie sleutels op de kastdeur door op de spatiebalk te drukken als het ronde sleutel-icoon op het scherm verschijnt.
50. Ga na het filmpje naar de parking. Praat er met de jongeren.
51. Ga naar de rijclub, praat met Michel.
52. Ga naar de parking, praat met Jeroen.
53. Ga naar de rijclub, probeer de sleutels op de zwartwitte kist die bij de muur van het clubhuis staat.
54. Ga naar de tuin, raap de koevoet op die naast de gereedschapskist bij het hek ligt door op de spatiebalk te klikken wanneer het ronde actie-icoon op het scherm verschijnt.
55. Ga naar de rijclub en gebruik de koevoet op de kist door op de spatiebalk te drukken wanneer het ronde actie-icoon op het scherm verschijnt.
56. Ga naar de parking, ga de winkel binnen en praat met Josephine.
57. Ga naar de tuin, praat met de papa van Brenda.
58. Ga naar de hangmat die links van het woonhuis hangt. Druk op de spatiebalk wanneer het ronde icoon met de slapende Brenda op het scherm verschijnt.
59. Maak Brenda's nachtmerrierit nummer 2. Volg het licht, probeer de schaduw die je achtervolgt te ontwijken. Als je mislukt probeer je gewoon opnieuw.
60. Wanneer je nachtmerrierit 2 hebt gemaakt, ga je naar het hek achter het huis, druk op de spatiebalk wanneer het ronde paardenicoon op het scherm verschijnt.
61. Probeer de zelfde route te rijden als Brenda in nachtmerrie nummer 2. Als je verkeerd rijdt, beland je aan het begin van het labyrint en kan je opnieuw beginnen. Als je erin slaagt de juiste weg te rijden start er een filmpje.
62. Praat na het filmpje met de papa van Brenda.
63. Ga naar de parking, praat met Jeroen.
64. Ga de winkel binnen en praat met Josephine.
65. Ga naar het Clubhuis, praat met Michel.
66. Ga naar de auto van Michel. Druk op de spatiebalk als het ronde actie-icoon op het scherm verschijnt.
67. Ga de trap op en sta voor de deur. Druk op de spatiebalk wanneer het ronde actie-icoon met het kantoor op het scherm verschijnt om het kantoor van Michel binnen te gaan.
68. Praat met Michel.
69. Bekijk het slotfilmpje
4/4
Met citaat antwoorden
  #4  
Oud 6 juni 2009, 22:24
sharon1234 sharon1234 is offline
GVKids beginner
 
Geregistreerd: 6 juni 2009
Berichten: 2
Post Re: Het mysterie van de verdwenen paarden

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iklieftpaarden Bekijk bericht
Dat is raar. Hier gaat er trouwens geen tijd af. Je moet het springparcours gewoon heel snel uit proberen te rijden. Neem korte wendingen en zoek de korste richtingen. Ik hoop dat je eruit komt, als je vragen hebt kun je altijd bij mij terecht
-----------------------------------------------------------------
zet dit er dan neer..!_---------_
--------------------_--------_
Het Mysterie van de verdwenen paarden - Stap voor stap
1. Na het introductiefilmpje kan je één van de vijf paarden kiezen.
2. Klik op de spatiebalk als er een pijltje verschijnt boven het paard dat je wil uitproberen en je kan een testrit maken.
3. Maak een testrit. Wanneer je terug aan de auto komt, beland je automatisch terug bij de paarden.
4. Klik met de muis op OK als je het paard dat je zojuist hebt uitgeprobeerd wil kiezen.
Klik op X als je een ander paard wil kiezen.
Let Op! Je moet een paard eerst uitproberen voor je het kan kiezen.
5. Als je een paard hebt gekozen en het filmpje hebt gezien beland je op de boerderij waar Brenda woont.
Druk op de S-toets op het toetsenbord als je wil zien wat het paard kan qua springen, lopen en gehoorzamen. Wanneer het spel begint, zijn de liggende balken die deze vaardigheden aanduiden leeg. De grafiek duidt ook aan hoe vuil de stal is, hoe vuil het paard is en hoeveel honger het paard heeft. Als een van de onderste lijnen volledig vol zijn dan weigert het paard te trainen en moet je naar de stal om het te verzorgen, voederen, schoonmaken, enz. Druk nogmaals op de S-toets om de statusinformatiebalk te sluiten. Druk op de ESC-toets op het toetsenbord om het spel af te sluiten.
7. Praat met Sofie, de vriendin van Brenda.
8. Praat met de papa van Brenda.
9. Probeer het springnummer te oefenen door naar de rechter van de twee omheinde gebieden in de tuin te gaan. Druk op de spatiebalk wanneer het ronde icoon in beeld komt als je het springnummer wil oefenen.
Stuur het paard met de pijltjestoetsen, spring door de spatiebalk ingedrukt te houden en te lossen op het moment van de sprong. De pijlen wijzen welke richting je uit moet en welke de volgende hindernis is. Het springnummer heeft drie niveaus. Wanneer je een niveau zonder fouten bent doorgekomen, ga je automatisch verder naar het volgende. Op de hogere niveaus worden strafpunten afgetrokken van het totaal, zodat je gemakkelijker de top van de highscorelijst haalt als je op niveau drie zit.Druk op de ESC-knop als je de jumping wil verlaten voor je de baan hebt uitgereden.
10. Praat met Sofie.
11. Probeer het bosparcours door het pad te volgen dat tussen de twee omheinde gebieden rechts van het huis naar het bos leidt. Druk op de spatiebalk als het ronde icoon met het bosparcours verschijnt op het scherm. Er zijn een paar verschillende wegen naar het bos. Het gaat het snelst als je telkens naar rechts blijft gaan. Druk op de ESC-knop als je deze terreinrit wil afsluiten voor je de route hebt uitgereden.
12. Ga na het filmpje terug naar de tuin.
13. Praat met Sofie.
14. Ga naar het schuurtje (het kleine grijsbruine gebouwtje naast de stal). Druk op de spatiebalk wanneer het ronde icoontje met het schuurtje op het scherm verschijnt. Ga naar de doos die in het schuurtje staat.
15. Druk op de spatiebalk wanneer het ronde actie-icoontje verschijnt en Brenda schuift de doos weg van de kast. Ga naar de kast en luister naar de reactie van Brenda.
16. Verlaat het schuurtje.
1/4
17. Ga naar de stal, het rode gebouw rechts van het huis. De deur van de stal bevindt zicht aan de korte zijde van de stal die van het huis wegkijkt. Druk op de spatiebalk als het ronde stal-icoon verschijnt om de stal binnen te gaan.
18. Binnen in de stal verschijnt er een reeks icoontjes bovenaan het scherm, elk icoon staat voor iets dat je kan doen in de stal om het paard te voederen of de stal proper te maken. Doe al de klussen zodat ze met een vinkje worden aangeduid als afgewerkt.
19. Ga naar achter in de stal en dan rechts. Druk op de spatiebalk als het ronde icoon met het paard verschijnt om Bonfire te verzorgen. Aan de linkerkant bevindt zich een reeks iconen die zaken voorstellen die je kan doen om het paard te verzorgen. Wanneer het paard helemaal proper en gezadeld is zijn alle iconen gemarkeerd en zijn de twee liggende balken helemaal gevuld.
Wanneer je het paard aan het kammen, reinigen, enz. bent kan je je met de pijltjestoetsen op je klavier rondbewegen. Hou de linker muisknop ingedrukt om de borstel, kam of spons te gebruiken. Het hoefschraapijzer moet je bij alle vier de hoeven gebruiken.
20. Verlaat de stal.
21. Praat met Sofie.
22. Ga naar het hek. Druk op de spatiebalk wanneer het ronde icoon van het dorp op het scherm verschijnt en je belandt op de overzichtskaart van het dorp Klik op het knipperende icoon met het gele huis om op de parking te komen.
2/4
23. Praat na het filmpje met Jeroen.
24. Praat met Sofie.
25. Praat met het meisje in het roze op de parking.
26. Ga naar de deur van het gele huis. Druk op de spatiebalk wanneer het ronde icoon met de winkel verschijnt. Praat met Josephine, de uitbaatster van de winkel. In de winkel kan je kleren voor Brenda en uitrusting voor het paard kopen. Geld krijg je na de trainingen. Je kan de kleren veranderen in Brenda's kamer. Verlaat de winkel.
27. Praat met Jeroen en de jongen in het wit bij de kiosk.
28. Verlaat de parking door naar de weg te gaan. Druk op de spatiebalk wanneer het ronde kaart-icoon verschijnt.
29. Klik op het huis van Brenda op de kaart.
30. Terug in de tuin kan je het springnummer en het bosparcours oefenen. Train tot je nummer één op de highscorelijst bent. Verzorg paard en stal wanneer dat nodig is.
31. Wanneer je nummer één bent geworden op één van de highscorelijsten wordt er een nieuwe oefening mogelijk, dressuur. Praat met Sofie.
32. Praat met Jeroen voor de stal.
33. Ga naar het linker omheinde gebied. Druk op de spatiebalk wanneer het ronde dressuur-icoon op het scherm verschijnt.
34. Volg het dressuurprogramma. De instructies vind je onderaan rechts op je scherm.
Volg de lijnen. Groen betekent gaan, geel draf en rod galop. Groeten doe je met de spatiebalk. Druk op ESC als je het dressuurprogramma wil afsluiten voor je de baan bent rondgereden.
35. Brenda is moe, ga naar de deur van het huis. Druk op de spatiebalk wanneer het icoon met Brenda's kamer op het scherm verschijnt.
3/4
36. Ga naar Brenda's bed, druk op de spatiebalk als het icoon met de slapende Brenda op het scherm verschijnt.
37. Doe Brenda's nachtmerrierit. Volg het licht, probeer de schaduw die je achtervolgt te ontwijken. Als je mislukt probeer je gewon opnieuw.
38. Ga na het filmpje naar de parking en praat met Sofie. Praat ook met anderen op de parking.
39. Verlaat de parking. Klik op het icoon met de fontein op de kaart om tot aan de rijclub te komen.
40. Praat met Michel.
41. Ga naar de parking en praat met Sofie. Praat ook met anderen op de parking.
42. Ga terug naar de tuin. Train het paard in dessuur, het springnummer en het bosparcours tot de drie bovenste liggende lijnen die verschijnen wanneerje op de S-toets drukt geheel gevuld zijn. Dat duidt aan dat het paard in topvorm is. Verzorg het paard en de stal als dit nodig is.
43. Ga naar de rijclub. Begin het jumpingkampioenschap door naar de wedstrijdbaan tegenover het clubhuis te gaan. Druk op de spatiebalk wanneer het ronde kampioenschap-icoon op het scherm verschijnt. Je moet de wedstrijd winnen om verder te komen in het spel. Als je mislukt begin je gewoon opnieuw.
44. Als je het kampioenschap wint wordt er een filmpje getoond.
45. Na het filmpje ben je terug in de tuin. Praat met de papa van Brenda.
46. Ga naar de rijclub. Er begint een filmpje.
47. Raap na de film de sleutelbos op die op de grond ligt bij de uitgang door op de spatiebalk te drukken wanneer het ronde sleutel-icoon op het scherm verschijnt.
48. Ga naar de tuin, praat met Sofie.
49. Ga de schuur binnen en probeer de drie sleutels op de kastdeur door op de spatiebalk te drukken als het ronde sleutel-icoon op het scherm verschijnt.
50. Ga na het filmpje naar de parking. Praat er met de jongeren.
51. Ga naar de rijclub, praat met Michel.
52. Ga naar de parking, praat met Jeroen.
53. Ga naar de rijclub, probeer de sleutels op de zwartwitte kist die bij de muur van het clubhuis staat.
54. Ga naar de tuin, raap de koevoet op die naast de gereedschapskist bij het hek ligt door op de spatiebalk te klikken wanneer het ronde actie-icoon op het scherm verschijnt.
55. Ga naar de rijclub en gebruik de koevoet op de kist door op de spatiebalk te drukken wanneer het ronde actie-icoon op het scherm verschijnt.
56. Ga naar de parking, ga de winkel binnen en praat met Josephine.
57. Ga naar de tuin, praat met de papa van Brenda.
58. Ga naar de hangmat die links van het woonhuis hangt. Druk op de spatiebalk wanneer het ronde icoon met de slapende Brenda op het scherm verschijnt.
59. Maak Brenda's nachtmerrierit nummer 2. Volg het licht, probeer de schaduw die je achtervolgt te ontwijken. Als je mislukt probeer je gewoon opnieuw.
60. Wanneer je nachtmerrierit 2 hebt gemaakt, ga je naar het hek achter het huis, druk op de spatiebalk wanneer het ronde paardenicoon op het scherm verschijnt.
61. Probeer de zelfde route te rijden als Brenda in nachtmerrie nummer 2. Als je verkeerd rijdt, beland je aan het begin van het labyrint en kan je opnieuw beginnen. Als je erin slaagt de juiste weg te rijden start er een filmpje.
62. Praat na het filmpje met de papa van Brenda.
63. Ga naar de parking, praat met Jeroen.
64. Ga de winkel binnen en praat met Josephine.
65. Ga naar het Clubhuis, praat met Michel.
66. Ga naar de auto van Michel. Druk op de spatiebalk als het ronde actie-icoon op het scherm verschijnt.
67. Ga de trap op en sta voor de deur. Druk op de spatiebalk wanneer het ronde actie-icoon met het kantoor op het scherm verschijnt om het kantoor van Michel binnen te gaan.
68. Praat met Michel.
69. Bekijk het slotfilmpje
4/4
Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Anky v. Grunsven en Het mysterie van de verdwenen paarden marit. Help! Ik zit vast. 40 21 juni 2014 17:17
REVIEW: Sprill en het mysterie van de Bermuda Driehoek (PC) Inge Mijvis PC 0 2 oktober 2008 12:48
Anky van Grunsven: Het Mysterie van de Verdwenen Paarden Inge Mijvis PC 2 1 december 2006 23:11
Freddi Fish: Het verhaal van de verdwenen Zeewierzaadjes Marco van Zelst PC 0 31 oktober 2005 23:39
Review: Billy Blade-Het Mysterie van de Tempel PatrickR PC 0 4 september 2005 22:44


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:42.


Powered by vBulletin Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.