|
Welkom bij GVkidsgames.nl! Je bent op dit moment als gast aanwezig. We nodigen je uit om te registreren! Dat biedt veel voordelen: -Je kunt meedoen aan onze prijsvragen -Je ontvangt maandelijks onze nieuwsbrief met leuke nieuwtjes en besprekingen, -Je ziet onderstaande reclame niet meer -Je hoeft geen codes in te tikken om te reageren op berichten of vragen te stellen Word ook gratis lid van Nederlands enige website over (educatieve) computerspellen en electronisch speelgoed voor families en kinderen tot 12 jaar! Klik hier om te registreren. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Social Groups | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Over kids & gaming Informatie voor ouders over de invloed van gaming en internet op kids |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
IP: 83.117.4.222
|
||||
|
||||
|
Met name jongens worden agressief van computerspellen
Hieronder een onderzoek wat aantoont dat met name jongens zich agressiever gaan gedragen na het spelen van computerspellen. Ouders moeten zich realiseren dat ze hun kinderen niet zomaar kunnen laten gamen en TV kijken qua agressieve beelden.
Uit ander onderzoek blijkt dat gamen goed kan zijn op een hele hoop ontwikkelingsgebieden voor kinderen, maar dat je als ouder goed moet kijken naar wat je ze laat spelen. Educatief en lief, ja. Agressief (zeker op jonge leeftijd) nee. Raadpleeg ook de symbolen op de verpakking zou ik zeggen en ga hier niet te losjes mee om! Citaat:
|
|
IP: 145.53.255.163
|
||||
|
||||
|
ooo ja?? waarom? niet van een sonic spel hoowr want daar worden meisjes zoals ik ook niet agresief van
|
|
IP: 213.46.96.51
|
|||
|
|||
|
Re: Met name jongens worden agressief van computerspellen
Ik denk dat aggresief handelen zowieso wat meer binnen de emotionele aard van jongens ligt dan in die van meisjes.
|
|
IP: 80.201.56.175
|
||||
|
||||
|
Oké, jongens nemen er een voorbeeld aan en zeggen "Oh vet, iedereen neerknallen!" enzo, maar zolang ze deze technieken niet toepassen op
de buitenwereld is het allemaal goed. Maar zo van die drugs+vermoorden+ maffia+schieten games vindt ik wat overdreven want dan willen jongens het nadoen enzo. |
|
IP: 212.64.26.58
|
|||
|
|||
|
nou ikke niet hoor,
speel wel af en toe maar heb er geen last van
|
|
IP: 217.122.88.46
|
|||
|
|||
|
Dus Vsmile is een leuk alternatief voor jonge kids (jongens)
|
|
IP: 82.156.172.100
|
||||
|
||||
|
Zeker te weten. Voor kids van 2 tot een jaar of 8 is dit een heel goed alternatief. Het mooie is dat er geen geweld is, dat alles educatief EN nederlandstalig is. Waar je bij andere spelcomputers echt moet opletten welk spel je koopt, bij V.Smile is het altijd goed. Bovendien zijn de prijzen zeer bescheiden.
Bij GVKids zijn we fan van de V.Smile! |
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|