|
Welkom bij GVkidsgames.nl! Je bent op dit moment als gast aanwezig. We nodigen je uit om te registreren! Dat biedt veel voordelen: -Je kunt meedoen aan onze prijsvragen -Je ontvangt maandelijks onze nieuwsbrief met leuke nieuwtjes en besprekingen, -Je ziet onderstaande reclame niet meer -Je hoeft geen codes in te tikken om te reageren op berichten of vragen te stellen Word ook gratis lid van Nederlands enige website over (educatieve) computerspellen en electronisch speelgoed voor families en kinderen tot 12 jaar! Klik hier om te registreren. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Social Groups | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Help! Ik zit vast. Als je niet meer verder komt kun je hier hulp vragen (of bieden!) |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
IP: 213.41.232.196
|
|||
|
|||
|
Re: Paard & pony : ruiterschool
Citaat:
|
|
IP: 84.24.103.4
|
|||
|
|||
|
Wat gebeurt er als je spijbelt???
Niet dat ik wil spijbelen hoor maar toch. En ik vind het echt een gaaf spel! ![]() -xxx-
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
|
|
IP: 213.46.130.172
|
|||
|
|||
|
Niks, Dan ga je niet naar school en kan je verder met je andere opdrachten
|
|
|
|||
|
|||
|
Re: Spijbelen
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
|
Samenvatting van vragen:
![]() TIP: Iemand tips? Zeg ze maar! Besturing paard: Vooruit: W, achteruit: met je muis terug, sturen: met je muis, springen: houd je spatie balk ingedrukt tot dat ding op groen staat (laat dan los). Besturing Pauline: Vooruit: W, Sturen: met je muis of A,S,D, Overzicht: P. Testrijbewijs 1: Dressuurhal klik verder bij opdrachten Testrijbewijs 2: Springhal klik verder bij opdrachten Kwalificatie springwedstrijd: bij het meer. Ik kom binnenkort met meer |
|
IP: 86.92.211.176
|
|||
|
|||
|
Citaat:
|
|
IP: 86.92.211.176
|
|||
|
|||
|
Citaat:
|
|
IP: 213.46.130.172
|
|||
|
|||
|
Bedankt nu kom ik eindelijk verder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
|
|
IP: 80.57.215.112
|
|||
|
|||
|
Alleen hoe ver moet je met springen zijn voordat je je test ruiterbewijs mag doen bijv:zwaar en daar na je test ruiterbewijs
Citaat:
Laatst gewijzigd door MaraJoy : 13 maart 2010 om 14:24 |
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|