|
Welkom bij GVkidsgames.nl! Je bent op dit moment als gast aanwezig. We nodigen je uit om te registreren! Dat biedt veel voordelen: -Je kunt meedoen aan onze prijsvragen -Je ontvangt maandelijks onze nieuwsbrief met leuke nieuwtjes en besprekingen, -Je ziet onderstaande reclame niet meer -Je hoeft geen codes in te tikken om te reageren op berichten of vragen te stellen Word ook gratis lid van Nederlands enige website over (educatieve) computerspellen en electronisch speelgoed voor families en kinderen tot 12 jaar! Klik hier om te registreren. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Social Groups | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Help! Ik zit vast. Als je niet meer verder komt kun je hier hulp vragen (of bieden!) |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
IP: 82.95.204.217
|
|||
|
|||
|
Re: Horsez - Het geheim van de Manege
Citaat:
|
|
IP: 82.95.204.217
|
|||
|
|||
|
Citaat:
|
|
IP: 84.85.31.164
|
||||
|
||||
|
Citaat:
De geluks amulet hoef je niet te vinden, die krijg je daarna pas ,, heel raar ik weet het^^ Xx |
|
IP: 84.85.31.164
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Dan haal je medicijnen uit het medicijnkastje en daarna heeft hij weer conditie
|
|
IP: 62.140.137.15
|
|||
|
|||
|
Citaat:
|
|
IP: 217.121.177.105
|
|||
|
|||
|
ik kom niet verder waarbij ik anne moet zoeken waarbij je aanweizigingen kunt vinde in haar dagboek wie kan mij helpen
|
|
IP: 212.45.53.122
|
|||
|
|||
|
Citaat:
|
|
IP: 212.45.53.122
|
|||
|
|||
|
het geluksamulet = hoefijzer en hangt in de stal naast de deur.
zelf ben ik op zoek naar anne en kan niet verder komen. Ik ben "uitgespeeld" en zit nu in vrije gedeelte. maar het gedeelte na het verlaten gedeelte van de stad kan ik niet inkomen hoe moet ik verder?? |
|
IP: 87.66.7.226
|
|||
|
|||
|
Help ik ben bij het stuk waar je met de aanwijzingen in het dagboek de erfgenaam van Anne moet vinden! ik ben de kluis met de foto al gevonden maar wat moet je daarmee doen ?
ik zit echt hopeloos vast !alvast bedankt xxx |
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|